måndag 15 oktober 2007

sol.glass.madrid!



Tiden är så konstig. Nu plötsligt är jag i Madrid och ska vara här i 6 veckor. Och jag lovar, jag kommer inte hinna mer än att blinka så står jag där och konstaterar att det bara återstår en vecka av tiden här!

Så. NJUTA. Det är vad som gäller.

Att ta vara på tiden. Se. Uppleva. Ja, fånga dagen helt enkelt.
...vilket i och för sig brukar vara mitt motto annars med.
Vi har redan hunnit med en biodokumentär om Che Guevara - det är ju viktigt med sånt när jag ju ändå ska bli den bästa spanskläraren. ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du blir, bara a matter of time!

Anonym sa...

Jag är så glad att du får vara bland spanskatalande - så som du trivs bäst! (nej, inte bäst, men väldigt bra iallafall..) Hoppas du får en ljuuvlig tid (och hinner skriva ett brev åt mig kanske?!?;o) )och att jag snart får träffa dig!! (Efter åtmintone 6 veckor eller nåt..) KRAAM!!