tisdag 23 oktober 2007

nya hälsningar =)

Ida och jag la märke till det samtidigt.
- jaha, vi gar pa en san gata...
Mitt i Madrid, en stad med folk precis överallt, mitt pa dagen, en liten bit fran ett poliskontor, sa var det ända nagra som urskiljde sig fran alla andra. De stod inte i klump. Sa inget särskilt. Men de bara stod där. Hängde mot en dörrpost eller ett träd. Och väntade pa att nagon skulle vilja betala dem för en stunds fejkad kärlek...
En del av verkligheten som jag annars besparas.

Har sett en jättebra film här - "Mar adentro". Vet inte om den heter nagot annat i Sverige, men den är ett hett tips!

Kände mig som hemma häromdagen da jag hälsade pa i en kyrka, nästan precis bredvid där jag bor. Härligt att ha sin familj utspridd lite varstans. =)

Nu maste jag fortsätta plugga, vi har en hel del att göra. Inte minst vad gäller C-uppsatsen som ska skrivas denna termin..... HUwwa!!
Saknar er därhemma, men har det bra!
KRAM

1 kommentar:

Anonym sa...

Mar adentro - Gråta med ett leende =)