fredag 19 oktober 2007

Jenny klagar

Jag är sjuk!!!!
Så så så så så tråkigt....när man ju är i Madrid och vill njuta. Varje svälj skär som en kniv i halsen och hela tiden kommer jag på mig själv att jag spänner hela kroppen - slappnar av, för att inom kort upptäcka att hela jag är helspänd igen.
Fryser...
Gick ändå till skolan för det kändes som ett bättre alternativ än att ligga ensam i ett rum som knappt värms upp på hela dagen, men nu ska jag snart hem för att vila.
OJ så jag längtar efter min egen säng i umeå denna dag. Att ligga i den skulle vara nära himmelriket...

...vi såg ändå en bra film idag. Svartvit och gammal. En sådan som jag inte skulle se om det inte hörde till skolan, och kanske inte heller uppskatta om det inte var för det att den än mer kompletterar min kunskap om Spanien och dess historia. Men den var bra.


Varsågoda; nu ska jag servera lite fler bilder från första veckan!










Mätta!









"Snälla, släng toapapperet i toastolen. Tack"


1 kommentar:

Anonym sa...

Du har klippy håret!!!! Du är så fin Jennys.Så fin så fin... Blir så glad av att se dig!! //Din flinga. ;o)