fredag 27 februari 2009

...wow!

Jag tog fram en gammal dagbok för att kolla upp en grej till fotoalbumet som jag har som projekt och ur ramlade en lapp. Det var förstasidan ur ett månadsblad till församlingen jag går i, från jan 2007. Följande står:

2007 ligger framför dig och mig. Hur vill du att det ska se ut?
Gud har en dröm. Martin Luther King hade en dröm.
Här kan du skriva ner vad DU drömmer om inför det här året......

Och jag har i det tomma nedanför skrivit:...att få möta honom som det totalklickar med...
och veta vad jag/Du vill. Våga satsa. Finna det där
som sedan ska finnas med hela livet...
Sluta irra runt!

När träffade jag min fine och kände mest bara frid? Påsken 2007.


Bild från förra helgens schlagerfest,
tredje ombytet för programledarna.

7 kommentarer:

Liselott sa...

Vad gulliga ni är! Det var lustigt att det blev precis 2007 som du hade skrivit på lappen :) Kram

Jenny sa...

mmm, men kanske inte bara lustigt... :)

Anonym sa...

Hälsningar från mig och min make: Man ska akta sig vad man ber om!! ;o) Många kramar!

Anonym sa...

Härligt att se dig må så bra vännen min=) kramar i massor!

Anonym sa...

Söta ni är :)

Anonym sa...

Ooo I like this picture! Så NI på något vis. =) Kram!

Anonym sa...

aww, Ni två är ju allt för söta :)