söndag 8 februari 2009

SNÖ!


Min balkong igår förmiddag.

Utsikt från loftgången,utanför min dörr.


Det har kommit en massa mer sedan dess.
Albins bror var ute med skotern i 2 h idag och meddelade när han kom hem att han ägnat 1 h och 40 min av den tiden till att skotta loss skotern...! Själv slängde jag mig i snön och märkte att handen bara sjönk rakt ner när jag skulle ta stöd för att komma upp. :) Är det inte härligt så säg? Snö!
Dessutom bröts samtalet med min kära mor nu när vi pratade och plötsligt kan jag bara ringa larmsamtal.... Snö....

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad underbart! Önskar att jag kunde åka på Sportlov till Dig min fina syster!! KRAM a

Anonym sa...

Haha, den är ju fortfarande hur skön som helst ju!

Anonym sa...

Förresten.. var det den engelska texten då?
Har för mig många av serierna var på norska.

Anonym sa...

Snöööö!!!

Anonym sa...

Jag och Jenny var ut en dag och tog massa kort på snön! Fint är det visserligen, men alldeles för kallt! Mycket mysigare att sitta inomhus och titta på snön genom fönstret istället ;)