torsdag 28 maj 2009

Ps

Och nej, det var inte Albin och jag som gifte oss i helgen, utan några andra. :) Men jag sjöng faktiskt på vigseln. Jag har lite svårt att förstå det själv: JAG SJÖNG PÅ EN VIGSEL! Och det gick riktigt bra dessutom. Det var roligt. Tänkte att jag skulle lägga ut ett litet prov på hur det lät här men det verkar vara svårt att få till det... tyvärr.
Måste också säga: ni är så många fina och härliga som Albin och jag har äran av att få ha i vår närhet och vi tycker om er! Men... vi kan bara inte bjuda alla på vår bröllopsfest. Det går tyvärr inte. Ni är så många som är speciella för oss så det skulle bli ett gigantiskt bröllop. Så det handlar inte om något dissande ifall det är så att du inte bjuds. Har haft lite ångest över detta med vilka som ska bjudas och inte, så jag ville klargöra det.
Kram!

2 kommentarer:

Catrin sa...

Men, Jenny, man kan aldrig räkna med att bli bjuden på något bröllop! Jag kan inte ens räkna med att bli bjuden på mina systrars bröllop - det kan ju hända att de smiter iväg och gifter sig med bara ett par vittnen, man vet aldrig! Hade äran att få närvara på äldsta lillasyrrans bröllop förra helgen och det var roligt att få vara med! Det enda bröllopet som man kan räkna med att få vara med på är sitt eget... ;-)

Jonas sa...

Haha kul kommentar där Catrin.. jo förhoppningsvis är man med på sitt eget annars har det nog blivit nå tokigt. ;)

Och Jenny, kom ihåg att njut nu over there, semester!! :)