tisdag 24 mars 2009

Nä för tänk att jag inte har tid

En snabb catch-up!

Förrförra helgen med girlsen i Birsta.

Elias och Albin fick också vara med på ett hörn.

Nu i helgen som var bar det iväg till Åre med de andra girlsen. Hur kul som helst. :) Här ovan ser ni lite kropp-mot-knopp-bilder... (vi spelade spel!)

På lördagen bar det iväg ut för att äta och sedan dansa så svetten rann!
Jag återkommer när jag hunnit beta av lite fler saker på min för tillfället väldigt långa att-göra-lista.
KRAM

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att se att du också får ha det roligt lite då och då! :D

Min att-göra lista är rätt lång med... som brevet till dig (skäms) hehe men det blir nog nummer 1 den här helgen! :)
kramar

Anonym sa...

du hade verkligen hittat de fulaste bilderna på oss från spelet!! HUGA! puss