onsdag 11 mars 2009

klagar du så klagar jag

Ida bara klagar på mig att jag bloggar för sällan så jag snabbar mig väl och skriver några rader innan jag tar en tur till affären. Jag har precis mailat in seminarieuppgiften som jag verkligen tagit tid på mig att skriva så det blev segt, utdraget och otroooligt tråkigt att göra. Men äntligen är den klar. Då slog det mig att jag ju kan ansöka till höstens kurser, i god tid denna gång. Det resulterade bara i att jag blev irriterad. Studera.nu-sidan har jag aldrig förstått mig på! Varje gång jag ska söka ny kurs sitter jag som samma frågetecken och det som antagligen ska vara enkelt tar mig en evighet att få till. Denna gången är fortfarande inga kurser sökta... Jag kanske var för tidig så de inte fanns inlagda ännu... Har inte folk skrivit examensarbete i alla tider?? Eller vad vet jag, jag kanske inte ens ska söka det på studera.nu. Det kanske ordnas på andra sätt. Vad vet jag. Jag är bara en förvirrad student som förväntas förstå hur alla underliga olika hemsidor är upplagda och hitta som med handen i handsken.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra Jenny. Och så ett till inlägg imorgon då?