måndag 1 september 2008

Sommaren i korthet

NU äntligen är jag tillbaka! Tänkte bjuda på lite bilder från sommaren... vågar tyvärr inte lägga ut alltför mycket på andra människor än mig själv...men ni får nöja er med det. =)


Detta är min egen balkong. Är så nöjd med min nya lägenhet.



...dyrbar tid tillsammans.





Av tiden utanför Umeå har jag prioriterat dagar i stugan. Alldeles alldeles underbart!!

...sitta i solnedgång...





Och många många möten med vänner som tagit plats i mitt hjärta.


Men nu slutligen är hösten här. Stjärnklar himmel och mys! Det känns lite tråkigare att återvända till plugg denna termin än de föregående...Jag längtar istället efter att få jobba, bo in mig i ett samhälle på ett lite mer permanent sätt och ...ja, komma in i ett mer varaktigt liv. *suck* Om två år kanske. Jag är lite less på att vara elev tror jag..eller så är det helt enkelt att jag står inför terminerna jag måste läsa men inte har lust med - de allmänna utbildningsområdena.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Varför sa du inte hej till mig imorse utanför Aula Nordica? Jag gråter fortfarande...

Anonym sa...

Jag såg dig nere vid garderoben när jag stod högst upp i trappan... Nej skämt åsido, jag spanade efter dig sen men såg dig inte. Jodå, jag börjar med Medier och lärande I imorgon. Verkar hur kul som helst! Och du ska läsa AUO?

Anonym sa...

Heeej Jenny!
Vilka mysiga bilder du lagt ut, med vackra människor och skön stämning. :D Ville bara skicka en tänker-på-dig-hälsning! Hoppas du hittar studiemotivationen någonstans där bland lärarbegreppssvamlet... Många höstkramar!