tisdag 23 augusti 2011

verkligt

Men så sjuuuukt!!!!!!!!!!!!!! Nu har våra vänner fått en liten son!! :D Vi som har varit gravida tillsammans och att de nu har en verklig liten bebis blir så fantastiskt stort!! Det betyder ju att vårt lilla pyre också kan kika ut vilken dag som helst! Det har vi ju vetat, men nu blev det plötsligt så oerhört konkret. Puh, om hon klarat det så kommer i alla fall jag också klara det. Vill så gärna pumpa henne NU på alla känslor, tankar, upplevelser, men får lov att hejda mig ett tag tror jag bestämt.

Nu fick jag plötsligt ny energi att ta tag även i det sista packandet - vem vet hur länge jag kan gå runt i godan ro och pyssla på. Vi har förresten fått nycklarna till lägenheten idag! Den var inte alls i lika fräscht skick som vi minns det, men det får vi ta tag i allt eftersom. Nu är den i alla fall vår och vi kan börja flytta in!

Oj vilka känslostormar...

Inga kommentarer: