tisdag 9 augusti 2011

still kicking!



Underbar sommar och underbart pyre som växer i magen. Det börjar bli trångt därinne nu, dess minsta rörelse märks. Underbart och mysigt! Och alldeles underbart att få vara ledig och njuta så mycket jag bara kan av denna tid. För tillfället upplever jag det som att jag har oceaner av tid. Varje sak jag tar mig för får ta precis den tid den tar - eller som jag vill ge den, och det känns en smula ovant i mitt liv. (Bilderna ovan är tagna för 5 veckor sedan när jag var på semester med mamma och pappa. Nu för tiden kan jag inte ha de där byxorna...)

Överhuvudtaget är det en dubbel känsla; Samtidigt som jag vant mig vid att vara gravid så händer det om inte varje dag så åtminstone flera gånger i veckan att jag blir härligt påmind om att det faktiskt är en levande människa inom mig... en egen liten person som växer och utvecklas, hör, känner och ser... Så fullständigt svårt att förstå!! Tur att du rör på dig Pyret och påminner mig om din existens för jag är tydligen väldigt trögfattad!

Inga kommentarer: