onsdag 24 augusti 2011

Liv i luckan

Nu ni, nu händer det grejer här på bloggen. Tätare uppdateringar alltså, och kanske tycker du som jag att det är värt en liten applåd.

Passar på att småskriva lite medan jag väntar på att havregrynsgröten ska koka upp...vilket den redan har gjort märker jag. Be right back! ....sådär. Jag vet inte om det har med graviditeten att göra eller om det hade varit så i vilket fall men jag har så svårt att veta vad jag är sugen på - i matväg. Sägs det inte att det är tvärtom under graviditet?? Däremot känner jag ofta att jag INTE är sugen på olika grejer. Inte sammankopplat med illamående, bara att det inte känns så roligt att äta. Idag väntade en matlåda på mig med lax och potatis. Mat som igår smakade väldigt bra men som idag lockade föga.. Funderade på alternativ och havregrynsgröt och äggmacka blev det som tog överhanden. Längtar nog faktiskt lite efter kaviar nu när jag känner efter...

Fick precis tips om en ståuppare som jag gärna delar med mig av. Tim Hawkins. Faktiskt riktigt rolig! Jag säger som FruFlatebö: Lägg särskilt märke till solot i följande klipp:

Inga kommentarer: