tisdag 2 februari 2010

Hej då Sverige


Imorgon bär det av! Äntligen ska vi vara helt lediga och unna oss att bara vara. Vi ska slappa när vi känner för det, bada och njuta av sol och värme så mycket vi har lust med, se oss omkring, göra utflykter och uppleva ett för oss ännu helt främmande land. 

Mitt i nuet ska det bli väldigt skönt att komma iväg. När snön idag yrde in överallt tänkte jag nöjt på vad jag har framför mig: Två veckor i Vietnam, på bröllopsresa med min älskade!För att orka det lilla plugg som är kvar innan jag får min examen behöver jag lite lov. Här ska samlas krafter!
Lova att ni har det så bra här i Sverige så länge! ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det så bra på resan. Här inväntar vi snöoväder med klass 1 varning.
Får jag följa med er istället?

Kram Marie

fjings sa...

Önskar er en fullständigt underbar och välsignad bröllopsresa!!! Tänker på er ofta!! kram!! /A&O