onsdag 13 januari 2010

tRöTt

"Jag har typ fått dåligt samvete om jag gått ut på en promenad" sa han som också skrivit uppsats och jag höll snabbt med: "Ja, jag vet! Jag har inte haft tid att träna på hela höstterminen!". SÅ busy känner man sig när man har en uppsats på G. Men som vanligt är det typiskt en själv att tro att det bara är jag som upplever det så. Mycket skönt att höra att jag inte är ensam! Har kämpat för att hålla mig vaken tills nu för jag var dötrött när jag kom hem från slutseminariet. Det känns som att jag har ett stoooooooort behov av att bara vara ledig och få sova. När min handledare föreslog att vi ses kl 11 imorgon undrade jag t.o.m. om vi inte kunde säga 11.30 - så kan jag verkligen sova ut och ta det lugnt först. :)
Nu ska min fine och jag äta nybakta bröd som han bakat!
Kram

1 kommentar:

Ida sa...

Härligt att du är klar med uppsatsen nu då! Då har du tid att komma förbi och hälsa på nån kväll, för jag kommer nämligen tillbaka till Umeå imorgon!! :D
Kram!