måndag 7 december 2009

Vissa dagar

Jag brukar aldrig söla, snubbla, råka slå sönder eller dylikt som väl faktiskt kan hända den bäste.
Under min lunchtimme idag blev jag därför väldigt förvånad när jag..
1. - hällde en del av drottningsylten utanför tallriken då allt egentligen var menat för gröten,
2. - tappar mackan uppochner när jag bär lunchen till bordet, med följden att de
lagomt kokta äggskivorna kladdar ut sig över ett ganska stort område där jag egentligen skulle ställa tallriken,
3. - fumlar med grejer hit och dit när jag efteråt smidigt ska diska undan porslinet så att jag drar en suck av lättnad då inget går sönder...

Jag vet inte vad som händer, men jag hoppas ordningen återgår till det normala.
Nu ska jag skriva skriva skriva på min uppsats, hoppas verkligen inget går fel då!
..Och detta blev lite av ett who-cares-inlägg. Jag är lite emot såna egentligen, men jag låter det gå för denna gång. :)

Inga kommentarer: