torsdag 6 augusti 2009

frustration

JAG VILL INTE SITTA INNE! Det är så fantastiskt fint väder så detta går inte - fastän jag har mycket viktiga saker att göra. Det går inte. För jag bara fördriver tid ändå och känner frustrationen stiga över att jag inte sitter ute och lapar sol. Så. Ut var det alltså. De viktiga sakerna får göras en annan gång.... I natt??

Här kommer lite U2 i sommarvärmen.

"I was born to sing for you
I didn´t have a choice but to lift you up
And sing whatever song you wanted me to
I give you back my voice..."

Magnificent!

3 kommentarer:

Ida sa...

Jaaa, ut i solen nu!! Tänk på stackars mig som är så illa tvungen att sitta inne :(

(Jo just det, som att det är synd om mig för att jag har ett jobb....)

Jenny sa...

Men jag har ju oxå ett jobb... :P Bara det att jag jobbar lite olika tider och dessutom ofta får vara ute och jobba då vädret inbjuder. :) Hahaha, pilutta dig!

Ida sa...

Sicken lyx alltså!!!