måndag 26 januari 2009

Sov lugnt. Gud är vaken.

Dags att samla tankarna innan huvudet läggs emot kudden. Huvudet som känner sig ganska trött. Men befriat. Har suttit i möte en massa timmar ikväll och trots att själva tanken att ha ett styrelsemöte kan vara tråkig och betungande så är det ett roligt arbete att stå i. Särskilt när vi blev klara ikväll och inte behöver träffas en till kväll denna vecka som beräknat. :) Och vi är inte bara snabba, vi uträttar saker också. Faktiskt. Stor kram till mina kämpar som jobbar på med mig!

Jag behöver tjäna en hel del pengar den här terminen. Har jag insett. Och det kommer att ordna sig. Det är sällan jag oroar mig för saker. Du är ju med. Du har koll. Allt ligger i Din hand. Tack!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du, min vän, jag vet inte. Tycker att en kritisk inställning i viktiga frågor hör till sunt förnuft. Men så är det inte i den här kommunen. Här kämpar man mot alla former av kritik, ifrågasättande och kunskap. Blir du för farlig för de med makten åker du ut. Dumheten och idiotin frodas. Men idag överskuggades allt av både skolbrand och knivmord. Och fast jag inte vill blöder jag när Kiruna blöder. Ja, det har varit en speciell dag...
Men ilskan är nog snart tillbaka =). Tycker absolut att du ska blogga om dom tankarna! Jag läser alltid! Ska bli lite bättre på att kommentera också! kram på dig!

Anonym sa...

jadu, kära vännen. Vi borde ha skickat vykort åt allihopa! Men se, det blev till snö och långa kälkbackar - Zürich!! Får väl försöka få in lite foton på fb nångång.. Kramakramakrama!!!