torsdag 27 september 2007

ibland önskar jag att jag kunde peka på det
lägga det på bordet så det syntes
konkret
dela med mig av det jag får uppleva,
varje bevis jag bär inom mig
eller kanske att jag hade ett par glasögon att ge
som hjälpte till att se
- det som kanske innan var svårt att förstå
för jag tror inte att jag är knäpp
tror inte alls det är något mysko
egentligen väldigt naturligt..
för jag tror att det är sant
(skulle nästan kunna säga att jag vet)
att Jesus är vägen. sanningen. livet.
- faktiskt det enda liv jag kan tänka mig.
och det enda som till slut spelar roll

och jag tror att det är för alla

men näe. jag är inte knäpp.

2 kommentarer:

Anonym sa...

mjo.. oftast läser man väll hela!
Men tyckte själv det blev så mycket bara :D

Anonym sa...

Näe, du är int knäpp!
Och jag kommer att sakna dig nu när du är i Spanien, och dessutom viskade en fågel att du kanske är i Chile i vår. Gläds med dig, men blir tråkigt att int kunna träffa dig på så länge! Kram!