söndag 9 september 2007

Enligt dig

Vad är det egentligen som är viktigt i livet? I ditt liv.
Vad är det som du faktiskt inte skulle klara dig utan?
...tänker inte ge några svar.
Dem lämnar jag till dig själv att hitta.
Men skriv gärna en kommentar. Jag kanske skriver mer om vad jag tycker är viktigt i mitt liv i något senare inlägg...om de saker jag inte skulle kunna leva utan... och jag tänker inte på mat och luft och sådana uppenbart livsviktiga saker, utan de saker som vi absolut tror vi behöver, eller kanske tänker att det inte gör något att vi väljer bort.
Vad jag behöver för att må bra....
Vad jag verkligen behöver..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle inte klara mig utan vänner. NÄRA vänner. Och jag skulle inte klara mig utan dig.. Om någon kan sprida krysantemumdoft så är det DU! Tycker så mycket om dig min kära vän!

Anonym sa...

Poker är ju livsviktigt ;) och fotboll.. annars är ju familj och vänner ganska trevligt ;D

¡eh! sa...

Jag behöver må bra och människor. Nu mår jag bra och några kompisar har jag också! conclución: livet är på topp! Krya på dig Jenny! Vi ses på tisdag hoppas jag!

Anonym sa...

no se dice conclucion...sino conclusion!!!!!!! a ver si te enteras contreras. ya te digo mendigo...y lo mas importnate ne la vida es el dinero y daddy yanky pappy