lördag 2 april 2011

Min hemlighet

Idag lånar jag min väns ord.

Min hemlighet...

Jag går och bär på en hemlighet!

En hemlighet som bara du, jag och Gud vet om...
Ett under...
Ett mirakel som gror inom mig...
Jag älskar dig redan nu lilla frö...

Jag gick och bar på en hemlighet!
En hemlighet som jag tror att de flesta nu anar eller vet...
Ett under...
Ett mirakel som växer sig större i skydd inom mig...
Jag älskar dig lilla du!

Jag gick och bar på en hemlighet!
En hemlighet som förvandlades till en otrolig skatt!
Ett under...
Ett mirakel som fångat mitt hjärta med ett endaste leende...
Jag älskar dig lilla skatt!

Jag ska berätta en hemlighet för dig min lilla skatt:
Gud har hållit dig i sin hand och du får för alltid vila i hans famn!
Du är ett under!
Ett mirakel som Gud kände till allra först...
Han älskar dig mest av alla
Av Catrin Hultman

2 kommentarer:

fjings sa...

Ååååh så vackert!!!! Så underbart!! Så härligt med Guds små mirakel!!! Önskar er lycka och välsignelser på färden! :o)

Jenny sa...

Jaa visst är det vackert! Som om du skulle ha skrivit det. :D Kram!