måndag 23 november 2009

peppad

6 kommentarer:

Linda sa...

Hugo tackar och bockar =)
Vi är så kära i våran lilla sötnos...helt ofattbart vilken känsla det är att ha barn.
Är inte ni lite sugna? ;)

Lollo sa...

Jag är verkligen glad för din skull Jenny, att det känns så rätt med läraryrket. Jag önskar och hoppas att samma känsla kommer att infinna sig hos mig...Snarast! ;)

Jenny sa...

Linda: Visst är vi sugna på barn, men vi vill ändå inte ha riktigt just nu. :) Så länge får vi nöja oss med att se på andras godingar!

Lollo: JA jag hoppas verkligen att den infinner sig hos dig med! ELLER att du hittar precis rätt på annat sätt, där utbildningen vilket fall kommer till sin rätt. :)

Micke sa...

Ojoj, känner verkligen igen mig! I helgen hade jag arbetsabstinens!

Johanna sa...

Vad härligt att allt känns rätt :)

Unknown sa...

Det låter underbart! :-)