söndag 11 oktober 2009

otroligtförunderligtunderligt, och ibland svårt

Tänk att det redan har gått två veckor sedan bröllopet... Helt otroligt. Jag kommer ALDRIG att sluta fascineras över tiden. Hux flux har det gått 20 år från idag. Jag lovar. Därför är jag så tacksam för varje stund av kvalitetstid, gemenskap, skratt, närhet eller vad det nu kan vara - varje stund av meningfullhet. Men ibland blir jag så trött också. Och jag håller på att öva mig på att lyssna in mig själv så idag fick jag hoppa över det jag hade tänkt jag skulle på för att i stället ha en helkväll hemma. En kväll då jag som vanligt har slitits mellan en massa saker inom mig som jag vill lägga tiden på. Men så är det alltid. Ibland kan jag uppleva att jag hinner med allt jag vill, men inte så ofta. Förhoppningsvis gör jag rätt prioriteringar. Eller näe... Det kan jag direkt säga att jag inte alltid gör, men förhoppningsvis i alla fall ibland. Som nu, när jag ska ringa en syster som jag ringer alldeles för sällan.
Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vet du Jenny?
Det är 21 år och 8 månader sedan du var på vårt bröllop, tänk det du! Där kan man snacka om att tiden går fort. Det har varit roliga år som jag inte vill vara utan.
Lycka till!
Hälsa Albin

Kram Faster Marie

Jenny sa...

Ja se där! Jag sa ju det. :)

Johanna sa...

Det var en mysig pratstund, hoppas vi ses snart.

KRAM <3

Linda sa...

Tack så mycket! Mammalivet är hur mysigt som helst. Det gäller att njuta av den här tiden och skita i alla måsten...om än det är ganska svårt...
Hur är det att vara gift då? =)
Tänk va vuxna vi har blivit hihi
Kram