måndag 19 oktober 2009

Har du barnasinnet kvar?

I helgen när jag satt och tittade på musikalen Cats funderade jag på att jag skulle vilja ha ett rum gjort för all möjlig sorts akrobatik. Ett stort rum med alla möjliga saker att klättra på, trapets med gott om plats omkring, mjukt golv (kanske väggar oxå?), studsmatta (som jag vågar testa grejer på eftersom att det är mjukt runtomkring)... och sånt där. :) Samtidigt tvivlar jag på att jag trots allt skulle våga utmana mig så värst. Men det ser så kul ut!!

3 kommentarer:

Micke sa...

Ja, visst ser det lätt ut? Jag blir alltid så inspirerad av akrobatik. Och glömmer så lätt min avsaknad av koordination...

Catrin sa...

Fin bild på dig och Albin i Sundsvalls Tidning idag! :-)

Jenny sa...

Micke: Ja, det är så lätt hänt att ens begränsningar suddas ut när tankarna far iväg. Ibland kan det väl i och för sig bidra till att en del gränser man trodde sig ha faktiskt sprängs...

Catrin: Tack! Så roligt att du sett!