torsdag 7 februari 2008

inget särskilt direkt, men ändå

skön lugn kväll. tänkte få lite saker gjorda men det blev inte riktigt så. samtidigt som det är skönt så är jag lite smått, obeskrivligt, rastlös...vet inte varför. har i och för sig inte tränat på länge... det hinns inte med jämt. som den här veckan t.ex.
i helgen kommer min kära mor hit och hälsar på mig. =) det ska bli jätteroligt med lite mor och dotter-tid. ser fram emot det.

usch, jag tycker nog egentligen inte om att bli så här som jag är ikväll. så att jag bli såhär oeffektiv....och egentligen inte gör något alls utan att en massa tid plötsligt har gått och man egentligen varken har donat effektivt eller tagit vara på tiden för att slappa. man har bara låtit tiden gå. fast, med att inte göra något alls menas i och för sig ikväll: lyssna på musik, tvätta, läsa bloggar och maila mail som skulle mailas....det är kanske inte bara "ingenting". bara inte det jag hade tänkt att jag kunde göra de här timmarna.

undrar hur människors vardag ser ut om...50 år? har samhället och vardagen förändrats lika mycket som dagens vardag har förändrats de senaste 50 åren? svara på det den som kan!

jag är danssugen. på bugg och foxtrot. i och för sig på vanlig "disco"dans med... det är så härligt att få släppa loss totalt, dansa ut en massa energi och improvisera så mycket man kan! utan att bry sig om vad folk tycker utan ha roligt. dans förgyller mitt liv. =)

dags att hänga tvätt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hänga tvätt?.. Ja just ja!

Det var ju det jag skulle göra!!

Hörs nått!

Anonym sa...

Det är skillnad på att välja att göra ingenting, att bara vaaara, än att bli sittandes och känna att man inte gör någonting. Det ena är avslappnade och så skönt, medan det andra kan vara enormt stressande. Trots att man sitter och gör kanske precis samma sak.

Anonym sa...

Kul att hitta din blogg! Jag lägger en länk från min!