fredag 11 januari 2008

åldersfunderingar

26 år
jag är ju faktiskt ganska stor nu
känner ni igen känslan av att alltid se sig själv i samma ålder, kanske ingen specifik riktigt, men inte riktigt helt medveten om sin verkliga ålder utan kanske en av de där ganska mycket yngre, som länge var de enda man kände till
kanske därför jag ofta känner mig som ett barn inombords
fortfarande
men ändå med en hel del erfarenhet
ett moget barn? :P

håller dock med om att det är som väl någon sjöng: vår bästa tid är nu

ja, jag tycker om att leva
vare sig jag är 14 eller 26
jag ska vara som min mormor,
alltid ung på insidan

Kramar

2 kommentarer:

Anonym sa...

här håller man ju *host* koll på hur gammal du är..=P det känns ju som om det inte var så länge sen du tog studenten..=P

Jenny sa...

det har du alldeles rätt i, det är inte alls länge sen :P