onsdag 5 december 2007

Livets svårigheter

Det är svårt att alltid vara ärlig. Att vara sann.
Det är svårt att alltid veta vad man vill.
...och att vilja det man kanske vet...
Ibland fastnar jag i nåt slags tunnelseende där verkligheten blir alldeles grumlig och jag inte riktigt vet åt vilket håll jag ska ta mig för att än en gång få se tillvaron
i sanningens ljus,
i ett större perspektiv,
se saker som de är
och inte avgränsade från omvärlden...

Dessutom är det svårt att skriva vetenskaplig uppsats. På spanska...
Vill bli färdig NU!!

Jesus Kristus, tänk om jag kunde vara bra som Du
Led mig Du som vet den ogrumlade sanningen

3 kommentarer:

Ida sa...

Jag vill också bli färdig NU!!!
Men "bara" sju sidor kvar...
vojne vojne...
Det får bli en heldag mañana!

Jenny sa...

OCH dagen efter det!

Anonym sa...

es ningún problema por Jenny.. det fixar du! :)
kram Jonas