onsdag 28 november 2007

eld i baken

Det är så konstigt.
Jag har så oootroligt mycket att plugga. Faktiskt känner jag ständigt stressen lura bak i...bakhuvet..!
Men sedan jag kom hem från Spanien, i lördags, så har jag bara inte kunnat. Det finns så otroligt mycket annat att fixa med, om inte annat att helt enkelt landa hemma. Och fylla år.

NÄR ska jag plugga?
Har haft flera timmar för mig själv idag på eftermiddagen.
Har gjort en hel del saker.
Men pluggat? nejnejnej
Ska börja snart...Kanske att det t.o.m. blir imorrn.

Nu bloggar jag ju. Sen måste jag betala räkningar. Och så småningom ska jag fika med goa vänner. Har ju viktiga saker för mig vettja!

Men snart. Snart brinner det i baken.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen i klubben :-P Icke-pluggar-klubben. Att det ska va så svårt att ta tag it! Men nu, nu ska jag va duktig, har både tagit fram penna och papper =)
Lycka till!!
/Timo

¡eh! sa...

Du är inte ensam om det där! Qué tengas suerte! Besazo

Ida sa...

Jag kan inte annat än hålla med föregående kommentarerare!! (kommenterare? kommentarlämnare? kommentatorer???)

Petrus sa...

Ja, så är det. Själv ska jag upp till Luleå på måndag för att redovisa mitt exjobb.. äntligen! Men.. har jag förberett mig ordentligt? Nej, givetvis inte. Jag har en hel del kvar att göra och stressen börjar krypa sig på. Idag har jag iaf gått hem tidigare från jobbet i förhoppning om att hinna få något gjort hemma, men så fort jag kommer hem känner jag mig så trött och slö. Nåja.. jag får väl försöka tvinga mig till att göra nått ändå. Snart finns det ju inget "imorgon" som man kan skjuta upp saker till.

Anonym sa...

Jenny grattis i efterskott kusselino..=D
Kram Emelie

Jenny sa...

Fy så roligt att så många kommenterat!! =D
Kram på er!

Anonym sa...

Hej gumman! Ja visst är det roligt när man kan hänga med i sina vänners bloggar, har man inte tid att träffas såfår man ändå en inblick i deras liv, underbar grej :) Försök att stressa ner, jag vet att jag int eär rätt person att säga det men är det något jag har lärt mig så är det att man inte hinner mer för att man stressar (i värsta fall åker man på en rejäl förkylning istället) Hoppas allt är bra med dig vännen! Kramar!/Christina http://paperdoil.blogg.se