tisdag 13 november 2007

SåLängeJagLever

Dusermitthjärta
Duserminlängtan
attfålägganermittlivinfördig
Friochförlåten
jagsträckermigframåt
motalltdetsom
Duharförmig

Ochjagvet
Duärmedmig
Varjemorgonnärjagvaknarupp
OchDustår
Vidminsida
Ochjagtänkeraldrignå´nsingeupp


Så.länge.jag.leverså.länge.jag.finns.kvarpå.denna.jordså.länge.mitt.hjärta.slårvill.jag.leva.leva.för.Dig


Stormarnakommer
ochregnetdetfaller
menjagstårhäriDinhärlighet
Jagstårpåenklippa
JagstårpåDittord
JagstårpåallalöftenDugett
Ochjagvet
DuärmedmigNärjagfallerreserDumiguppOchDustårvidminsidaoch.jag.tänker.aldrig.nå´nsin.ge.upp.
Så.länge.jag.lever.så.länge.jag.finns.kvar.på.denna.jord
Så.länge.mitt.hjärta.slår.vill.jag.leva.leva.för.dig

1 kommentar:

Anonym sa...

Aah det är ju carola ;) hur längesen som helst jag lyssnade på henne faktiskt. Hur längesen som helst jag läste din blogg oxå! Kram <3