onsdag 15 februari 2012

Bak å fjäll å snö

Så pinsamt sällan jag bloggar! Annars känner jag att jag hinner med mig väldigt bra i livet just nu. Bakar flera gånger i veckan, hinner få ordning på saker som varit lite stökiga ända sedan vi flyttade in, pysslar på, träffar kompisar och andra bebisar och liksom njuter av livet. Har dessutom sett båda säsongerna av Downton Abbey sedan året började och längtar efter fortsättningen..! Fantastiskt bra serie! 
Så livet är gott. Joel lär sig mer och mer och blir en så stor liten pojke... Och han bara fortsätter med att vara underbarast! Han är så glad och så go. Älsklingen våran. Han har förresten gjort premiär i fjällen sedan sist. Han fick åka skidpulka i delvis världens snöande. Det snöade lapphandskar vill jag lova och Joel och Viktor skulle båda upp ur pulkan för att ammas. Det måste ha varit en komisk bild när snön vräkte ner och vi - två mammor - satt där mitt i snön och ammade varsin pojk under filt. Sen kom utmaningen att lyckas bädda ner dem i pulkan utan att de blev alldeles snöiga... Men vi lyckades rätt bra!

Så vet ni att vi lever och mår bra. Lovar att snart uppdatera med nya bilder!
Kram

Inga kommentarer: