lördag 15 januari 2011

Nystart

Jag har varit helt slut varje kväll hela denna vecka. Det tar på att börja jobba igen! Trött och seg sitter jag nu med filten i soffan. I vår nya soffa som vi bara haft i en vecka. Ett stort lyft både för ögat och kroppen (de sitter ju i och för sig ihop men ni kanske fattar). Det känns i alla fall stort att påbörja min andra termin som lärare! Och visst är det skillnad jämfört med i höstas, har bättre koll den här terminsstarten. Hoppas lugnet jag känt denna vecka håller i sig hela terminen.

Solen har strålat idag och vi gav oss ut på en promenad, men med -24 grader och utan täckisar höll mina ben allvarligt talat på att ramla av mig så det blev ingen särskilt lång promenad. Sen en sväng till sporthuset för att byta gympaskorna jag köpte förra helgen - denna gång blev de bättre.

*gäsp*
Håller på och knåpar ihop en fotobok från bröllopsresan, det är rabatt t.o.m. imorgon så det vore så bra att få iväg den. Bäst jag tar tag i det.
Ikväll blir det film och chips och ännu mera tid i soffan! haha

Jag tycker om nystarter. Vad för detta år med sig månntro? Hur ser vårt liv ut om ett år från nu?

Inga kommentarer: