torsdag 21 oktober 2010

Jobba jobba joooobbaaa

Jag har nog alltid varit en flitig lisa och i kombination med att jag tycker jobbandet är väldigt roligt så kan det bli farligt. Måste ha fri tid också. Tur att jag har en man - jag märker snabbt om jag bara jobbar och aldrig får slappa som han får och om jag inte hunnit hänga med honom på nån dag.
Ikväll har jag varit bara hemma. Det blev inte nån date med vänner eftersom jag känner mig krasslig. Istället blev det jobb. Men inte jobbigt jobb - sådär under press och stress. Utan jobb utfört då tid finns. Det är det bästa.


Men i helgen ska jag vara alldeles alldeles ledig - tack vare att jag varit så duktig ikväll. YES! För jag har inte träffat min älskade familj sedan i somras så nu är det minsann dags att ta vara på varje sekund jag kan få tillsammans med dem.

Jag vet inte om någon av er som läser kräver särskilt djupa inlägg av mig, men själv kan jag sörja lite att jag inte har inspiration för annat än rapporter om hur livet och jobbet är.. men det är bättre än inget i alla fall.

Vi hörs!

2 kommentarer:

Micke sa...

Det är kul med både och!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.