onsdag 10 december 2008

Sjukling idag

Det är inte ofta som jag mest inte gör något alls en hel dag utan bara ligger. Men idag blev en sådan dag. Blev däckad av den gamle bekanten magsjukan. Det var längesen sist, men minnet stämde - det är inte vidare roligt när den typen hälsar på. Dock hoppas jag på att vakna alldeles återställd imorgon, annars kanske jag får lite lätt panik inför fredagens tenta.
Vid det här laget kan jag lägga märke till vissa framsteg i mitt välmående för jag orkar sitta upp och aktivera mig lite smått vid datorn. Tittar på Nobelmiddagen under tiden. Jag har alltid varit lite svag för kungligheter... Fina klänningar och håruppsättningar vill jag gärna se närbilder på. Det måste grunda sig på barndomens dagdrömmar om att vara en prinsessa. Det vore ändå fantastiskt roligt att få vara med där ikväll. :) Jag är ju dessutom en hejare på dans, vilket det tydligen ska bli under kvällen.

Kanske var det så att jag behövde bara lata mig idag... Fast, därmed inte sagt att jag tänker att det fanns en mening med att jag blev sjuk. Så tror jag inte fallet är.

Slutligen vill jag bara tacka min älskling som kom hit med nyponsoppa och coca cola så jag får i mig något mer än te idag. Du är underbar! Tack för att du finns i mitt liv!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst har du tackat för presenten my dear!! ;o) Men vassågoo bara..!! Hoppas du är påkryad och frisk!! När kommer ni förresten till det Fina-landet? Kramarkramarkramar!!

Anonym sa...

hahaha det där med kungligheter måste du fått från Farmor..=P