fredag 5 december 2008

Axplock i adventstid


Litet budskap som kan få stor verkan?_________________________________________________________
~~~~Önskelista:~~~~
~~~~~~
tid och ork till att vara kreativ och nära~~~~~~
I mitt huvud poppar det upp idéer till än det ena, än det andra.
Jag bara hoppas att tiden, lugnet, ska infinna sig så jag får ge mig hän. =)
Gärna snart.
Jag lägger in ännu ett youtubeklipp. Hoppas du vill ta dig tid att se.
Att längta så starkt
Att kämpa så hårt
Att offra sig själv...
Du är älskad
<3
________________________________________________________
"Att be är att komma Gud så nära att Han blir livet i vårt eget liv."
________________________________________________________

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hur mycket tid behöver du...?

Anonym sa...

oh <3
Den andra klippet e sa underbart bra :)

Johanna sa...

Men usch vad hemskt allt känns nu! (Första klippet alltså). Så kan det ju inte vara. Tror jag måste predika lite hemma :p