torsdag 27 mars 2008

På g


Ida o jag i España =o)
Nu har jag varit ledig från skolan i två hela dagar. Dagar som egentligen skulle ha varit skolfokuserade, men som blev "ledigdagar". Hur skönt som helst! Men nästan att det är lite farligt med. Jag blir så inspirerad av ungefär allt på samma gång! Eller så är det att det händer så mycket spännande omkring mig just nu. All oro jag kände för några veckor sedan har förvandlats till spänning och hopp och jag mår bara bra. =) Det är så mycket skönare att ha kommit fram till vad jag vill än att pendla mellan en massa olika alternativ och inte veta varken ut eller in. Allt är alltså inte löst och glasklart, men spännande istället för oroligt.
Tror absolut att helgens läger i Hemavan gjorde mig gott. Det var så roooligt!! En massa skratt och bäst av allt: hela upplevelsen tillsammans med min.

Dags att pyssla vidare med allt jag har på g. =)

((Finska-)Anna! Igår var jag inspirerad av dig ^^ Bakade småpiroger!)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det är jättekul att du mår bra och är på gång!
men du får sluta skriva med grön text, det blir skitsvårt att läsa.

älskar dig! puss

Jenny sa...

hahaha, lite möda får du la lägga ner!
älskar dig med!

Ida sa...

Jag måste nog hålla med albin, lite för svårt med grön text, man vill ju inte hålla på å anstränga sig i onödan, det får man nog av i skolan såna saker ;)

Awesome bild dock!! hihi

Jenny sa...

Att den är awsome ja!! =)

Men hörrni, ett tips till alla med vinklingsbar skärm; om man vinklar den mer bakåt kan man lättare se texten. :P För jag KAN ju inte ändra på färgen nu, då fattar ju ingen annan vad ni klagar på!

Anonym sa...

ohh det funkade skitbra att se när man vinklade skärmen!!

Fast jag hade redan "ansträngt mig i onödan" innan jag såg tipset juu!

Alltid kul att höra att folk mår bra =)

ha det bäst!
/timmy

Anonym sa...

Eller så markerar man hela texten så går det kalas också, (om man har vanlig stationär dator, kan det vara halvsvårt att "vinkla bak" skärmen)

Anonym sa...

Ja, vad spännande det känns nu, med praktiken. Önskar dig stort lycka till! Men som sagt måste vi ses ibland allta, kommer att sakna er sååå.