onsdag 21 december 2011

Medan sonen jollrar för fullt

När det gäller julkortens vara eller icke vara vinner min konservativa sida över min önskan att värna om miljön. Jag har i flera dagars tid längtansfullt tittat ner i brevlådan och hoppats på att finna en liten bunt med julkort men blivit besviken. Nu äntligen börjar det hända grejer! Det SKA komma julkort i juletider. Julsms är inte på långa vägar lika roliga. Det här är på intet sätt någon kritik mot någon. Själv skickar jag bara julkort vissa år... och vore det gratis skulle jag skicka till bra många fler än vad jag de åren gör... men egentligen skulle jag önska att gemene man skrev julkort för glatta livet - precis som jag har en föreställning om att man gjorde förr.
Bara så ni vet.

1 kommentar:

Anna sa...

taack för det fina kortet! Ni var först!! Och tänk - det har kommit många fler efter det!! Ooo, jag håller med dej - det SKA komma kort!! Längtar efter er!! Puss!!