måndag 24 maj 2010

I´m on fire

Det är konstigt det här med prestation. När det gäller sådant man måste men som man kanske inte skulle göra om man slapp... I onsdags fick jag reda på att jag inte låg så bra till inför uppsatsinlämningen som jag trodde. Tokjobbigt besked till en början, men sen kom koncentrationen. För nu vet jag att jag måste. Och jag jobbar på hela dagarna. Förut var det tvärtom - jag visste att jag inte var tvungen, men tänkte att det var lika bra att göra det i tid. Men tanken räckte inte för att hålla koncentrationen uppe långa stunder.
Så. Egentligen föredrar jag det när det är som nu = eld i baken.

Och det är klart att jag ska skicka in min uppsats på fredag, precis som tanken var. No question about it.
Vill ju inte riskera att min fine blir arg. :P
Nä. Det är det ingen risk för. Snarare jag då i så fall, på mig själv.

3 kommentarer:

fjings sa...

Eld i baken är bra. You go girl! :o) Ang. krysantemum så finner du svaret på sid 84... Kram min vän!!

Jonas sa...

Vilket killer-face, hoppas du plockar fram det på fredag Albin. ;)

Albin sa...

Ja, jag ska nog kunna plocka fram det. Men jag tror jag lämnar slipsen hemma.