lördag 1 september 2012

Vet ni

Jag är på så totalt rätt ställe.

I många sammanhang har jag känt precis annorlunda. Att det inte helt klickat. Att inte jag kunnat vara avslappnat bara jag. Att jag inte fått komma helt till min rätt. Men jag kan se att de perioderna har varit nödvändiga för att ta mig hit där jag är idag.

Jag älskar att jobba!

Möten. Lärande. Relationer. Undervisning. Kreativitet.
Mina elever är så fina och det är så roligt att få tycka så mycket om dem. Inte gör det saken sämre alls att jag dessutom redan fått så mycket positiv feedback. 

Just nu är allt så fantastiskt bra.

4 kommentarer:

Jonas sa...

Gött att höra, det är bara att insupa all positiv feedback. Inte förvånad att du gör ett strålande jobb, keep it up! :)

Ida sa...

Att vara lärare är bäst!

Botvind sa...

Jag tror du är kung som lärare faktiskt! :)

Även om jag själv kanske inte hade velat ha min syster :D

Jenny sa...

Tack bror! <3