fredag 23 april 2010

Helg!

Saker tar sådan tid. Skulle plugga idag men har bara sökt jobb. Ett. Plus att jag lagt upp mitt CV på olika ställen. Man kan tycka att det skulle gå ganska snabbt. Men icke. Det heter ju i och för sig att allt har sin tid..

Nu måste jag dock snabba på så jag hinner vad jag måste innan bussen går för i morgon är det träff med distanskursen och sen ska jag träffa favorittjejer i Stockholm! Två av dem har jag inte sett på snart ett år... Det blir skoj!

Här kommer en länk till en bra låt ni kan gå och gnola på.

Trevlig helg!!

3 kommentarer:

Kalle Barrsjö sa...

Hej Hej Jenny!
gud va kul att se din blogg :D
Kul att du kommer til stockholm :)
Hoppas allt e bra me dej och familjen :)
kram /kalle

Fanny Barrsjö sa...

Hej!
Vilken fin blogg du har! :)

Hela familjen hälsar! ;)
//Fanny Barrsjö

Jenny sa...

Men så roligt att ni hittat hit! :) Tänkte på er idag när jag lämnade Sthlm via Bromma Airport. Hoppas allt är bra!
Kram